Bagaimana Merawat Heartburn semulajadi - Merawat Heartburn Menggunakan Perkara Yang ditemui di Rumah Anda Untuk Relief Fast

Bagaimana Merawat Heartburn semulajadi - Merawat Heartburn Menggunakan Perkara Yang ditemui di Rumah Anda Untuk Relief Fast

Perlu tahu bagaimana untuk merawat pedih ulu hati? Adakah masalah penghadaman anda menyebabkan masalah yang anda setiap hari? Adakah ia merosakkan keluarga yang berkualiti waktu makan malam yang bagus setiap hari? Jika anda bosan dengan menggunakan ubat yang tidak kelihatan untuk bekerja, maka artikel ini akan ada beberapa penggunaan kepada anda, kerana ia akan mendedahkan beberapa cara semula jadi bagaimana untuk merawat pedih ulu hati dengan berkesan.

Pedih ulu hati adalah penyakit yang tidak selesa untuk mempunyai dan mengatasi gejala jahat pada setiap hari adalah sesuatu yang tidak harus berurusan dengan dalam tempoh masa yang panjang. Rawatan yang hanya diketahui konvensional mengenai cara untuk merawat pedih ulu hati adalah dengan mengambil antasid dan pembedahan.

Antasid yang besar tetapi hanya kelegaan sementara, dan ia boleh menjadi agak berbahaya juga apabila mengambil mereka kerap yang boleh membawa kepada ketidakselesaan perut yang teruk dan kesakitan. Pembedahan bagaimanapun, adalah sentiasa satu penyelesaian yang mahal kepada penyelesaian dirawat.

Perlu diingat bahawa penyakit ini perlu ditangani, kerana jika ia tidak dirawat, ia boleh membawa kepada penyakit yang lebih berat dan berbahaya seperti kanser esophageal.

Jadi untuk membantu anda menghadapi penyakit ini dan mengelakkan rawatan konvensional pendekatan lebih semula jadi mengenai cara untuk merawat pedih ulu hati adalah dicadangkan. Berikut adalah beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk membantu anda terhadap pedih ulu hati.

1. kubis Pengambilan di setiap makan adalah cara yang hebat mengenai cara untuk merawat pedih ulu hati. Kubis mempunyai kesan penyejukan semula jadi yang membantu mengurangkan sensasi membakar dan juga membantu dalam proses penghadaman.

2. Daripada mengambil antasid, anda boleh menggunakan epal cider cuka. Sesungguhnya ini tidak kedengaran pelik mengenai cara untuk merawat pedih ulu hati, tetapi bertentangan dengan apa yang kebanyakan orang berfikir, cuka boleh benar-benar 'menutup' pengeluaran asid dalam perut anda. Campurkan sedikit air dan madu dengannya untuk mencairkan rasa cuka.

3. Mengunyah gula-gula getah atau gula-gula keras menghisap juga merupakan cara yang hebat mengenai cara untuk merawat pedih ulu hati. Ia meningkatkan pengeluaran air liur yang membantu tolak ke bawah asid perut daripada sampai ke sfinkter esophageal anda lebih rendah dan juga membantu dalam memecahkan makanan ke dalam perut anda, yang juga mengurangkan produktiviti asid. Melakukan ini selepas makan adalah disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar