Pemulihan Atau Pundi hempedu batu karang Laman Surgery - Satu Anda Perlu Cuba?

Pemulihan Atau Pundi hempedu batu karang Laman Surgery - Satu Anda Perlu Cuba?

Adakah anda akan menjalani pembedahan pundi hempedu dan tertanya-tanya jika anda perlu cuba batu karang rawatan rumah pertama? Beribu-ribu orang memikirkan keputusan ini buat masa ini dan kebanyakan mereka akan memilih untuk mendengar dengan doktor dan pakar bedah mereka dan mendapatkan pundi hempedu mereka dibuang.

Walau bagaimanapun, sesetengah pesakit ini akan cuba ubat batu karang rumah dan tanpa rasa sakit lulus batu karang mereka dengan beberapa rawatan rumah yang mudah.

Dalam artikel ini, anda akan melihat kepentingan kesihatan semula jadi, belajar beberapa rawatan rumah batu karang mudah dan faham mengapa pembedahan pundi hempedu bukanlah rawatan yang sempurna.

Adakah saya perlu Pundi hempedu saya Dikeluarkan?

Ini adalah satu soalan yang besar?

Adakah anda tahu bahawa pembuangan pundi hempedu, sering dirujuk sebagai cholecystectomy, adalah pembedahan yang sangat popular di barat? Kira-kira 500,000 rakyat Amerika akan membuang pundi hempedu mereka tahun ini sahaja. Malangnya, kira-kira 75-85% daripada orang-orang ini boleh mengelakkan pembedahan dan disimpan organ mereka dengan mencuba alternatif kesihatan semula jadi yang ringkas.

Jelas sekali, anda telah mendengar bahawa cholecystectomies tidak adalah seperti invasif kerana mereka telah pada masa lalu. Pembedahan adalah agak mudah memandangkan pakar bedah hanya perlu membuat incisions beberapa di bahagian abdomen.

Walau bagaimanapun, kebanyakan pakar bedah tidak bercakap tentang kesan sampingan yang umum yang berkaitan dengan pembedahan ini termasuk cirit-birit yang kerap tahun yang berpanjangan, loya yang boleh juga tahun yang lalu dan juga muntah selepas makan besar. Kebanyakan ini adalah disebabkan oleh badan menyesuaikan diri dengan pundi hempedu yang hilang itu yang pernah diadakan hempedu (yang dibuat dari hati) untuk membantu mencerna lemak. Selain itu, terdapat juga satu lagi Pakar Bedah risiko utama tidak bercakap dan yang mengeluarkan pundi hempedu anda boleh meletakkan anda pada risiko yang lebih besar daripada usus besar dan usus kanser.

Apabila pundi hempedu seorang pecah atau berpenyakit, anda mungkin perlu untuk mengeluarkan organ. Walau bagaimanapun, jika anda hanya mengalami batu karang, anda mungkin ingin mencuba untuk mengepam tanpa rasa sakit batu-batu menggunakan rawatan alternatif. Berikut adalah beberapa yang mungkin anda ingin mencuba.

3 Batu karang Pemulihan Home

1. Untuk 3 hari ia akan disyorkan bahawa anda secara drastik meningkatkan pengambilan serat pemakanan anda. Anda boleh melakukan ini dengan memakan banyak buah-buahan, sayur-sayuran dan dedak oat. Serat makanan adalah 'flusher'and semula jadi boleh membantu dalam curahan pundi hempedu. Ia akan juga disyorkan bahawa anda minum sekurang-kurangnya 2 cawan air setiap 2 jam anda terjaga.

2. Ramai pelanggan kami telah menemui kejayaan dengan terapi vitamin. Sebagai contoh, vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik) digunakan oleh badan untuk menukar kolesterol kepada asid hempedu. Dengan kolesterol kurang dan lebih asid, risiko batu karang menurun. Dan kerana kebanyakan batu karang terdiri daripada kolesterol, ramai pakar percaya bahawa vitamin C boleh menukar kolesterol ke hempedu. Anda perlu tambahan 1000 mg vitamin C 3 kali sehari.

3. Terapi Herba juga pilihan dengan beberapa kejayaan. Milk thistle boleh digunakan dalam bentuk berwarna atau kapsul dan adalah tonik hati yang membersihkan hati tetapi juga merangsang pengeluaran hempedu. Dalam satu kajian, silymarin (komponen dalam milk thistle) telah ditunjukkan untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam hempedu. Ini adalah cara yang baik untuk mengelakkan batu karang dan mungkin membubarkan batu karang. Jumlah yang disyorkan penggunaan adalah 600 mg ekstrak thistle susu setiap hari. Anda boleh mencari di mana-mana kedai makanan kesihatan.

1 komentar:

  1. Menghilangkan Batu Hempedu Dalam 12 Jam Tanpa Pembedahan!

    Selamatkan diri anda dari berjam-jam kesakitan yang menyeksa, disebabkan oleh serangan pundi hempedu sebelum ia berlaku!

    Hanya 12 Jam Sahaja diperlukan untuk Membuang Batu Hempedu!

    Detoksifikasi badan anda dari batu hempedu dan lindungi kesihatan anda!

    Lihat Hasilnya dalam masa 12 jam dengan mata anda sendiri!

    Jaminan Pulangan Wang 100% Sekiranya Tidak Ada Hasil!

    Hubungi Kita Sekarang Untuk Mencegah Dan Menyelesaikan Masalah Batu Hempedu!

    Tel No: 01159999768
    WhatsApp: 01159999768
    Halaman FB: Myrogen

    BalasHapus