Penyembuhan Semulajadi Untuk berpeluh Palms - Breakthrough Menggunakan Teh?

Penyembuhan Semulajadi Untuk berpeluh Palms - Breakthrough Menggunakan Teh?

Terdapat banyak penawar semula jadi untuk tapak tangan berpeluh dan juga orang yang komersial. Dalam artikel ini saya akan menerangkan penawar semula jadi sedikit diketahui menggunakan apa-apa selain daripada teh. Saya akan menerangkan apa yang perlu dilakukan dan mengapa ia berfungsi.

Teh telah digunakan beribu-ribu tahun di Asia bukan sahaja sebagai minuman menyeronokkan tetapi semua jadi dengan sifat penyembuhan tetapi ia hanya adil baru-baru bahawa ia telah datang ke hadapan sebagai ubat semula jadi sementara tapak tangan berpeluh
Bahan dalam teh yang memberikan kesan penyembuhan adalah asid tannic yang terkenal dengan sifat-sifat astringen. Asid tannic juga merupakan salah satu daripada bahan-bahan utama yang digunakan dalam kebanyakan jenama utama "berhenti berpeluh" aerosol.

Apa nak buat
Terdapat beberapa kaedah yang berbeza bagaimana untuk mencapai penawar ini semula jadi untuk tapak tangan berpeluh tetapi yang paling mudah dan yang seolah-olah mempunyai kadar kejayaan yang paling adalah untuk hanya mendidih satu liter air dengan lima beg teh di dalamnya selama 10-15 minit (mana-mana jenama murah akan lakukan) kemudian biarkan sejuk. Rendam tapak tangan anda dalam penyelesaian untuk sekitar tiga puluh minit

Nota amaran. Terdapat kes yang dilaporkan teh beralih tangan rakyat sementara bayangan sedikit oren. Ini adalah apa yang perlu dibimbangkan. Jika ia berlaku dan warna yang tidak lama lagi akan pudar.

Minum teh

Teh Sage
Teh sage juga bertujuan untuk menjadi baik sebagai penawar sementara bagi tapak tangan berpeluh kerana ia mengandungi zink yang dikatakan membantu kedua-dua dengan peluh dan bau badan. Walau bagaimanapun penggunaan jangka panjang yang banyak zink tidak digalakkan kerana ia tidak mengandungi risiko kesihatan.

UPDATE

Dalam baru-baru ini saintis bekerja pada ubat bagi tapak tangan berpeluh telah membuat satu penemuan yang besar Ia pergi di bawah nama yang agak besar terapi iontophoresis dan terbukti sangat berkesan sebagai, menyembuhkan cepat mudah untuk tapak tangan berpeluh, dan menurut Akademi Dermatologi Amerika telah berkesan dalam hampir semua kes yang dikaji

Apakah Therapy iontophoresis?
Iontophoresis menggunakan air untuk menjalankan arus elektrik ringan melalui permukaan kulit. Ia tidak sepenuhnya memahami bagaimana ia berfungsi, tetapi ia dipercayai bahawa zarah elektrik semasa dan mineral dalam kerja-kerja air bersama-sama untuk mikroskopik menebalkan lapisan luar kulit, yang menghalang aliran peluh ke permukaan kulit. Setelah pengeluaran peluh ini disekat atau diganggu, pengeluaran peluh di tapak tangan, sering tiba-tiba dan mendadak, "dimatikan".

Siapa yang patut menggunakan Ionophoresis?
Ionophoresis bekerja tidak kira jika anda mengalami satu bentuk ringan tapak tangan berpeluh atau ia telah berkembang ke peringkat terlebih dahulu di mana tangan anda secara literal menitis dan membuat hubungan sosial mimpi ngeri.

Iontophoresis adalah alternatif yang sangat berkesan untuk mereka yang telah cuba semua ubat-ubatan biasa. Krim, semburan, ubat-ubat herba atau, berfikir untuk mengambil langkah-langkah drastik Botox atau pembedahan

Kelemahan
Kos membeli mesin iontophoresis siap sering pelbagai daripada bajet orang purata, tetapi alternatif yang amat berkesan sangat mudah boleh dibuat untuk kacang tanah dan sering hanya dari apa yang sudah di sekitar rumah anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar