Minyak Aromaterapi Aplikasi Topikal

Minyak Aromaterapi Aplikasi Topikal

Aromaterapi adalah satu cara yang popular digunakan untuk meningkatkan mood fizikal dan mental dengan menggunakan aroma minyak pati organik. Minyak pati organik juga boleh digunakan untuk aplikasi topikal, termasuk urut. Minyak urut yang mengandungi minyak pati membuat untuk rawatan urutan sangat santai. Minyak organik juga boleh digunakan dalam campuran mandi untuk gali wangi mewah.

Minyak Aromatherapy Massage

Minyak urut aromaterapi boleh digunakan semasa manipulasi tisu lembut yang membentuk urut. Sebagai orang yang telah mempunyai sakit belakang atau bahu dirawat dengan urut, ini adalah satu kaedah yang menarik untuk melepaskan kesakitan otot dan punding yang menyebabkan kesakitan. Anda boleh meningkatkan pengalaman dengan penggunaan minyak urut aromaterapi untuk meningkatkan keseronokan dan bersantai.

Urut boleh berlaku di atas meja khas atau kerusi, tetapi juga boleh dilakukan di atas katil atau di atas lantai. Jadual urut mempunyai lubang di bahagian atas di mana muka anda sesuai melalui supaya anda boleh berehat menghadap ke bawah dan bernafas dengan mudah. Kerusi-kerusi membolehkan anda untuk bersandar ke hadapan dan juga mempunyai lengan dan muka terletak untuk keselesaan. Pakaian itu boleh dikeluarkan untuk urut dan urut digunakan, atau tidak.

Terdapat banyak jenis terapi urut yang ada yang mendapat manfaat daripada menggunakan minyak urut. Minyak pati, kerana mereka tertumpu demikian, perlu dicampur dengan minyak pembawa untuk permohonan topikal pada kulit. Minyak pembawa yang digunakan dalam minyak urut mungkin termasuk minyak manis badam, minyak zaitun, minyak bijan, minyak grapeseed, dan banyak jenis minyak kacang.

Urut tisu yang mendalam mungkin digunakan oleh ahli sukan atau mereka yang mempunyai sakit konsisten dalam otot. Otot-otot di bawah otot permukaan adalah orang-orang yang menerima rawatan urut menggunakan minyak.

Apabila fascia dan menghubungkan tisu diurut untuk melegakan kesakitan dan meningkatkan pelbagai gerakan, ini bentuk urut dikenali sebagai pelepasan Myofascial. Kulit rolling adalah salah satu cara untuk melakukan rawatan ini, di mana minyak urut boleh digunakan.

Urut Shiatsu memberi tumpuan di belakang, kaki dan juga kaki. Kulit ini dilancarkan, menolak, dicapai, bergegar dan tekanan dikenakan dengan bantuan menenangkan minyak pati urut.

Urut batu boleh menggunakan batu berminyak untuk mengurut dan memohon tekanan kepada otot. Minyak urut aromaterapi boleh digunakan dalam hal ini.

Urut Sweden boleh menggunakan minyak pati dalam melaksanakan sebatan biasa untuk pelbagai ini urut. Ia termasuk gelongsor, menguli, penorehan dan geseran.

Selepas urutan, ada kemungkinan ada kaedah yang lebih baik untuk tinggal santai daripada untuk menikmati mandi panas. Mandi anda boleh dipertingkatkan lagi dengan minyak kegemaran anda penting, yang boleh digunakan dengan minyak pembawa untuk menambah aroma yang menenangkan dengan air dan kulit anda.

Urut dan mandi kedua-duanya dibawa ke tahap yang lebih tinggi dengan penggunaan minyak pati urut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar