Best Antibiotik Untuk UTI - Pemulihan Kesihatan Semulajadi

Best Antibiotik Untuk UTI - Pemulihan Kesihatan Semulajadi

Anda tahu bahawa anda disahkan menghidap jangkitan saluran kencing dan anda perlu mencari antibiotik terbaik UTI. Ada ubat kesihatan semulajadi dianggap anda?

Jika anda telah mengalami pelbagai jangkitan saluran kencing dalam beberapa tahun yang lalu, anda mungkin akan mempersoalkan keberkesanan antibiotik yang anda gunakan sebelum ini. Yang benar adalah bahawa pesakit ulangan paling akan memilih banyak antibiotik yang tidak berfungsi. Adakah anda tahu bahawa 1 dan 4 pesakit yang menggunakan antibiotik akan mempunyai jangkitan ulangan dalam tempoh satu tahun rawatan?

Jika anda tidak melakukannya, mungkin sudah tiba masanya anda pertimbangkan untuk menggunakan penyelesaian kesihatan semula jadi yang ringkas dan berkesan yang akan menyembuhkan dan mencegah UTI.

Bahaya dengan Saluran Kencing Jangkitan Antibiotik

Antibiotik di mana-mana! Yang benar adalah bahawa antibiotik bekerja untuk kebanyakan jangkitan kerana mereka membunuh bakteria. Malangnya, anda mempunyai kedua-dua dan bakteria 'baik' 'tidak baik' dalam pundi kencing anda dan saluran kencing.

Dengan membunuh kedua-dua bakteria baik dan buruk, anda meninggalkan saluran anda terdedah untuk jangkitan lain. Inilah sebabnya mengapa begitu ramai pesakit akan terus menjadi penghidap berulang.

Jika anda menghadapi masalah dari pelbagai jangkitan, anda adalah calon yang tepat untuk mencuba ubat semula jadi untuk mengubati UTI anda. Biar saya jelaskan.

Pemulihan UTI Asli

Jika anda seperti kebanyakan orang, anda mendengar 'ubat' perkataan dan anda serta-merta menjadi ragu-ragu. Akulah jalan yang sama apabila saya membaca iklan internet paling untuk ubat semula jadi dan syarikat saya pakar dalam kesihatan semula jadi. Nasib baik penyelidikan saintifik juga telah memasuki bidang kesihatan semula jadi. Dan anda akan terkejut dengan penemuan tersebut.

2 faktor terbesar untuk mengubati dan mencegah jangkitan saluran kencing adalah menjaga imuniti yang sihat untuk melawan jangkitan (pencegahan) dan membolehkan badan anda untuk mengepam bakteria yang menyebabkan jangkitan (penawar).

Ramai doktor kesihatan semulajadi menyatakan bahawa saluran kencing adalah penyakit yang paling mudah untuk merawat secara semulajadi kerana badan anda telah dibuat untuk menentangnya off secara semula jadi. Dan cara mereka melakukannya beratus-ratus tahun yang lalu adalah cara yang sama anda boleh melakukannya hari ini! Berikut adalah beberapa tips cepat untuk anda untuk bermula!

1. Air minum sepanjang hari adalah tempat yang hebat untuk bermula. Wanita perlu berhasrat untuk minum sekurang-kurangnya 100 auns dan lelaki harus bertujuan untuk mendapatkan 120 auns. Anda akan melihat ke tandas banyak lagi; tidak memegangnya.

2. Menambahkan Vitamin C (asid askorbik) dan zink boleh memberi manfaat untuk memberikan sistem imun anda rangsangan yang cepat.

3. Minum jus cranberry tanpa gula dan mengambil tablet kranberi adalah berguna untuk curahan E coli bakteria yang menyebabkan jangkitan.

4. Air serat larut dalam buah-buahan dan sayur-sayuran adalah berguna kerana ia menyimpan pundi kencing merah dan memberikan mineral badan anda dan vitamin untuk kesihatan keseluruhan yang lebih baik.

5. Mendidik diri sendiri. Terdapat beratus-ratus kajian yang dilakukan ke atas kesihatan semulajadi UTI dan mereka mendapati segelintir ubat biasa yang bekerja. Satu peraturan baik ibu jari adalah bahawa kesihatan keseluruhan yang lebih baik akan membawa kepada kesihatan kencing lebih baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar